Forum Forum 14 DH Arda z Opola Strona Główna Forum 14 DH Arda z Opola
Witamy na forum 14 DH Arda im. Ziuty Kantor
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obóz Nasiczne.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 14 DH Arda z Opola Strona Główna -> Fangorn
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał B.
widać, że to IV szczep:)



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Śro 18:29, 07 Mar 2012    Temat postu: Obóz Nasiczne.

Smile

INFORMATOR

IV SZCZEP „PASIEKA” im. Szarych Szeregów
1 – 15 lipca 2012, NASICZNE

OBOZOWY

1. ORGANIZATOR:

Komenda Hufca ZHP Opole-Miasto
IV Szczep „PASIEKA” im. Szarych Szeregów

2. TERMINY I MIEJSCE WYPOCZYNKU:

Termin: 30 czerwca – 15 lipca 2012
wyjazd 30.06. w godzinach wieczornych,
powrót 15.07. w godzinach wieczornych.
Przejazd: PKP + autokar
Miejsce: Baza Obozowa Chorągwi Gdańskiej ZHP NASICZNE (www.nasiczne.bieszczady.pl)
Adres obozu:
OBÓZ IV SZCZEPU „PASIEKA” Hufca ZHP Opole-Miasto
Baza obozowa Chorągwi Gdańskiej ZHP w Nasicznym
38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie

Baza obozowa w Nasicznym położona jest w przepięknym zakątku Polski, na końcu
Bieszczad, w otulinie Bieszczadzkiego Parku Narodowego, nad krystalicznie czystym
potokiem górskim, pomiędzy Połoniną Caryńską a Połoniną Wetlińską. Niczym niezakłócona
cisza i niepowtarzalny leśny klimat gwarantują zdrowy i aktywny wypoczynek. Nie ma tu
przemysłu, a główną drogą przejeżdża maksymalnie 10 samochodów na dobę. Po prostu
kraniec świata i wymarzone miejsce na obóz harcerski

3. INFORMACJE I ZGŁOSZENIA:

Koszt obozu:
900zł (dla członków ZHP mających opłacone składki);
1000 zł (dla osób niezrzeszonych/nie mających opłaconych składek);

Zaliczkę w wysokości 150 zł wraz z kartą obozową należy dostarczyć do 5 kwietnia (w
razie rezygnacji zaliczka nie podlega zwrotowi);
I rata – 400 zł – do 30 kwietnia;
II rata – 350 zł – do 31 maja;
Za zgłoszenie po terminie (jednak nie później niż do 30 kwietnia – koszt obozu wzrasta o
100zł, za zgłoszenie nie później niż do końca maja – o 150 zł).
Wpłat należy dokonywać przelewem na konto hufca:
Hufiec ZHP Opole-Miasto, ul. Plebiscytowa 18, 45-361 Opole
BOŚ SA O. w Opolu
30 1540 1229 2055 4605 8223 0001
tytułem “obóz IV Szczepu „Pasieka” w Nasicznym, imię i nazwisko dziecka oraz adres
pocztowy”

lub bezpośrednio u drużynowych.

Bliższych informacji udziela:
Komendantka obozu - phm. Magdalena Lenartowicz tel. 692 502 255
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]

4. ORGANIZATOR ZAPEWNIA:

dojazd (PKP + autokar),
ubezpieczenie,
zakwaterowanie pod namiotami,
całodzienne wyżywienie składające się z 3 posiłków i podwieczorku,
opiekę medyczną (pielęgniarka z ambulatorium, sprzęt medyczny i środki
opatrunkowe),
opiekę doświadczonej kadry instruktorskiej,
atrakcyjny i rozwijający harcerski program,
koszulki obozowe,
wycieczkę nad Zalew Soliński,
wycieczkę do Lwowa (każdy uczestnik musi posiadać ważny paszport!!!)

5. SPOTKANIE Z RODZICAMI:

W razie potrzeby zorganizowane zostanie spotkanie informacyjne dla rodziców harcerzy
biorących udział w obozie.

6. EKWIPUNEK OBOZOWY:

Lista rzeczy niezbędnych do zabrania na obóz przekazana zostanie w późniejszym czasie.
Zaznacza się, że w związku z planowaną wycieczką do Lwowa konieczne jest zabranie
przez każdego uczestnika obozu ważnego paszportu.

- Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał B.
widać, że to IV szczep:)



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Śro 16:01, 13 Cze 2012    Temat postu:

Co zabrać na obóz:

- legitymację szkolną, PASZPORT, książeczkę RUM (biała)
- śpiwór,
- karimatę,
- mundur [jeżeli macie to również pas i skautingi (krótkie spodenki do mundur) i getry]
- kurtkę przeciwdeszczową,
- polar lub sweter,
- odzież osobistą, bieliznę;
- przybory do mycia, ręcznik;
- menażkę, sztućce, kubek;
- piżamę lub dres przeznaczony do spania,
- śpiewnik, notatnik, coś do pisania;
- latarkę,
- kompas lub busolę,
- kieszonkowe,
- KARTĘ KWALIFIKACYJNĄ !

Jeśli nie ma takiej potrzeby nie bierzcie ze sobą telefonu komórkowego. Zawsze Wasi rodzice będą mogli zadzwonić na mój numer.

Nastąpiła mała zmiana planów, mianowicie na Obóz nie będziemy jechać pociągiem tylko autobusem, ponieważ PKP odwołało nam rezerwację...

+ w tym roku tematyką obozu będzie DZIKI WSCHÓD !!
-Weźcie ze sobą jakieś kowbojskie przebranie (proponuję kapelusz kowbojski, jakąś koszulę w kratkę i jeśli macie kamizelkę z frędzlami)
-Zastanówcie się też nad wyborem dla siebie imienia oraz jak można zrobić sobie gwiazdę szeryfa

Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Śro 16:02, 13 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol
mój kot pisze więcej:)



Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Czw 15:46, 14 Cze 2012    Temat postu:

Mam kilka kwestii:
1. W jakim celu brać karimaty?
2. Nie dostaliśmy kart obozowych.
3. Podobno w województwie Podkarpackim książeczka RUM jest niepotrzebna.
4. Jaki jest dzień i godzina wyjazdu?
5. Czy jest zebranie informacyjne dla rodziców?
6. To raczej Dziki Zachód, a nie Wschód.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał B.
widać, że to IV szczep:)



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Czw 16:15, 14 Cze 2012    Temat postu:

1. Warto je mieć, przydają się za na zajęcia
2. Wysłałem je na maila Waszej mamie
3. Możliwe, ale zawsze lepiej ją mieć, przecież nie jest ciężka Smile
4. 01.07.2012r. około godziny 05:00 - dokładnie jeszcze nie wiadomo
5. Było, ale o nim zapomniałem. Bardzo przepraszam, że nie przekazałem Wam tej informacji, ale miałem wtedy bardzo dużo na głowie....oczywiście pytania dot. obozu możecie kierować do mnie.
6. Przepraszam za błąd Razz Oczywiście chodzi o DZIKI ZACHÓD Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał B.
widać, że to IV szczep:)



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Czw 16:18, 14 Cze 2012    Temat postu:

A tak przy okazji: będziecie mieć dla siebie kowbojskie przebranie Very Happy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał B.
widać, że to IV szczep:)



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Pią 15:24, 29 Cze 2012    Temat postu:

Obecnie wiem tyle, że zbiórka na obóz odbędzie się pod CH Solaris około godziny 4.00. W ciągu najbliższych godzin powinienem dowiedzieć się o której dokładnie się spotykamy.

PS Możecie wziąć jakieś farby, przydadzą się do robienia gwiazd szeryfa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał B.
widać, że to IV szczep:)



Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: druh

PostWysłany: Pią 20:16, 29 Cze 2012    Temat postu:

No i wszystko już wiadomo Smile Miejsce się nie zmienia [tj. plac obok solarisa], a godzina to 04:30 Exclamation


- jeszcze mi się przypomniało, że może się przydać jakiś off, albo coś innego na komary/kleszcze Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał B. dnia Pią 20:21, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 14 DH Arda z Opola Strona Główna -> Fangorn Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin